9 dôvodov prečo čítať najnovšie číslo Punkstreamu

Keďže aktuálne sama zakladám časopis (viac info čoskoro) a Punkstream ma naozaj zaujal, rozhodla som sa spolupracovať s nimi ako blogerka a raz za čas vám priniesť malú recenziu ich najnovšieho čísla. Týmto článkom však zakladám na blogu rubriku 9 dôvodov, do ktorej by som rada prispievala rôznymi inými článkami okrem tohto. 

Čo je to vlastne ten Punkstream? Je to časopis, ktorý nie je skrátka len o punku, ale je zameraný na rôzne témy, ako je hudba umenie a kopec ďalších vecí. Ale k tomu sa dostaneme. Prečo si teda treba prečítať ich najnovšie číslo? Tu sú dôvody.

1. Dozviete sa o nových kapelách

V tomto čísle nájdete rozhovor so zaujímavou slovenskou kapelou, o ktorej som ešte teda nepočula. Skutočne ma to zaujalo a myslím si, že je to len dobre, keď propagujú slovenskú hudobnú tvorbu mimo mainstreamových tvorcov. Je pravda, že to o hudbe ma zaujalo menej, ale to je skôr mnou, takže to nevidím ako negatívum. 

2. Zápal

Je skutočne vidno, že redaktori píšu so zápalom pre danú tematiku. Je to skvelé, pretože je to cítiť z toho, keď to čítate. Potom aj vás baví to čítať, pretože cítite, že toho redaktora to bavilo i písať. A to je pre časopis a čokoľvek iné veľmi, veľmi dôležité. 

3. Nahliadneme do sveta cosplayov

Mňa osobne veľmi fascinuje, keď niekto robí cosplay. Je to skvelé a veľmi ma to baví. Tu nahliadnem do sveta mne neznámych cosplayov, čo je proste super a fakt to oceňujem. 

4. Množstvo fotografií

Ku každému článku sú skvelo pridané fotografie, ktoré vylepšujú dojem z čítania časopisu. Najviac to oceňujem pri článkoch o cosplayoch, pri článku o fotografovi, pretože tým skvelo ukazujú jeho tvorbu a dokážu človeka len navnadiť na čítanie rozhovoru s daným človekom. 

5. Potemnelosť 

Tento časopis a ani toto číslo nie je len tak niečo. Je to veľmi tmavé, čierne, potemnelé a to sa mi neskutočne páči. Mňa ako čitateľa je ťažké zaujať, pretože som práve skôr na tie temnejšie veci a tu som to práve našla. I to je dôvod, k tomu, aby som si prečítala ich ďalšie číslo. 

6. Umenie kam sa len pozrieš

Výborné je to, že sa zameriava na rôzne formy umenia, takže nik nemôže byť o nič ukrátený a nájdete tam zo všetkého niečo ale stále si to zachováva tú potemnelosť. Napríklad čo ma najviac zaujalo bol článok o umelcovi, ktorý kreslil Cyanide and Happiness (dúfam, že som to napísala správne) a boli tam aj ukážky jeho obrazov. Proste fascinujúce. 

7. Zaujímavosti o jedle

Skvelý článok o sushi. Ja osobne by som chcela sushi vyskúšať a ten článok ma na to doslova navnadil, veľmi ma zaujal. Super článok.

8. Aj to, čo by ste nečakali

V tomto čísle sa dočítate aj rôzne iné zaujímavosti, takže vás niektoré články milo prekvapia, čo je super a rozhodne to tomu časopisu prospieva.

9. Psychológia!

Ja som psychologický nadšenec (prečo asi, hah) a mňa články o psychológii neskutočne bavia. A keďže aj tu má psychológia svoje miesto, bola som len potešená a s radosťou som sa pustila do čítania článku o strese. 

Zaujalo vás to? Najnovšie číslo Punkstreamu si môžete prečítať TU

Komentáre

  1. O časopise som ešte nepočula, takže vďaka za tip :D Inak, kde sa dá zohnať? To je internetový časopis alebo klasický papierový? :-) Možno by sa hodilo doplniť ešte malé info :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fííha! Tak o tomto som ešte nepočula... díky za tip! A idem čítať.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Teším sa za každý váš komentár, preto som vám neskutočne vďačná. :)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Aj slovenská prvotina môže byť kvalitná!

6 vecí, ktoré ma na blogoch dokážu odradiť

Môj hendikep: ako sa ja pozerám na svet?