Ciele, ktoré chcem dosiahnuť/splniť

K dnešnému článku. Psychologička, ku ktorej pôjdem asi ešte raz a potom od nej odídem k inej, radila, že si mám stanoviť nejaké ciele. Napriek všetkému, čo som z jej rozprávania včera vycítila si myslím, že toto je celkom dobrá rada a ja som o tomto už dlho uvažovala. Môj záujem sa zvýšil, keď som videla článok s cieľmi u Sonyi Merchier, a tak som sa trochu inšpirovala. Nemám presný počet, nemám obdobie, kedy ich chcem dosiahnuť, niektoré sú krátkodobé, niektoré dlhodobé, ale chcem ich mať na jednom mieste. Myslím, že každý potrebuje svoje ciele, aspoň tak máme v tom živote čo robiť (ja som toho dnes veľa neurobila, lebo sa necítim psychicky dobre a som rada, že mám chuť aspoň na písanie tohto článku. Dnes mi je proste celý deň zle).

Čo ešte viac dodať? Pokojne mi napíšte do komentárov čo si myslíte o týchto cieľoch. 

A aby som nezabudla: 

LEGENDA

Zelené a prečiarknuté - splnené
Žlté: pracuje sa na tom
Zvyšok: uvidím/kašlem zatiaľ na to
Za cieľom v zátvorke kurzívou: poznámka

CIELE

  1. Prerobiť izbu (snáď čoskoro)
  2. Kúpiť si kameru a statív (na natáčanie videí)
  3. Dať si kávu v Starbuckse (okej, viem ako to znie, ale proste ju chcem ochutnať)
  4. Zostať nažive
  5. Presunúť projekt na vlastnú doménu
  6. Skompletizovať a prečítať celú sériu Harryho Pottera
  7. Ísť do Lednice
  8. Napísať a vydať ďalšie knihy
  9. Dokončiť zbierku poézie v próze
  10. Zažiť krst svojej knihy
  11. Vydať knihu v pevnej väzbe
  12. Nájsť si niekoho
  13. Nebyť zlá
  14. Neubližovať sebe i druhým
  15. Odsťahovať sa (no však toto...)
  16. Ísť na dovolenku k moru
  17. Hrať divadlo
  18. Ísť do aquaparku
  19. Zažiť profesionálne fotenie
  20. Založiť klub čitateľov
  21. Ísť na koncert Depeche Mode
  22. Ísť znovu do divadla
  23. Ísť na Bibliotéku 
  24. Schudnúť
  25. Chodiť viac do prírody
  26. Nerezať sa
  27. Kúpiť si plátno
  28. Maľovať
  29. Kresliť viac mandaly
  30. Nemyslieť na smrť
  31. Zvládať stres normálne
  32. Variť
  33. Zohnať si Mizériu a 4 po polnoci od Kinga
  34. Neseknúť so všetkým
  35. Prefarbiť si vlasy na inú farbu
  36. Kúpiť Lakymu hračku
  37. Nájsť si kamarátku 
  38. Nemať nočné mory
  39. Prekonať všetky svoje strachy 
  40. Kúpiť si znovu pečený čaj
  41. Nehrýzť si pery
  42. Veľa písať
  43. Prečítať za rok 80 kníh
  44. Dať si urobiť fotoknihu
  45. Nezmeniť na blogu pol roka dizajn
  46. Napísať 50 básní 2/50
  47. Neskončiť znovu na psychiatrii
  48. Cestovať po rôznych miestach na Slovensku
  49. Dať si urobiť tričko s obľúbeným citátom (And so I kept living - len aby to vydržalo, že)
  50. Napísať divadelnú hru
  51. Napísať vtipnú poéziu
  52. Byť viac aktívna na blogu a sociálnych sieťach
To by bolo zatiaľ všetko, možno časom sa budú ciele meniť a pridávať. Ktovie. 

Komentáre

  1. Kafe ze Starbucksu je jako kterýkoliv jiný kafe. Jsem bílá basic bitch z Prahy, vím o čem mluvím. :) Ale člověk se tam s tim kelímkem s tou zelenou sirénou prostě cejtí fancy. Snad ti bude chutnat. Šlehačka, karamel, tohle všechno to vždycky jistí ! :D Na to se tam chodí.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak. A teď si z nich vyber 5-15, které chceš nejvíc, a řekni si, že si je třeba do konce roku doopravdy splníš... (když mi nebylo psychicky moc dobře, taky jsem si psala cíle, ale nikdo mi neřekl o tom, že si mám vybrat jen něco a dát tomu přesné datum, tak jsem to neudělala a ty cíle mi tam někde visí doteď... tak radím, protože když to teď takhle dělám, většinou se mi nejmíň polovina z nich vážně splní)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dobré ciele. Tak držím palce, nech sa aspoň pár z nich skoro splní. Dufam,že ti s niektorými budem môcť pomôcť ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já jsem taky ještě neměla kafe ze Starbucksu. Vždycky si tam dávám horkou čokoládu :D Takže taky někdy musím zkusit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Všechny tyhle cíle jsou krásné. A hlavně, jsou reálné, což je super! Moc ti držím palce. Na jakou barvu by sis chtěla přebarvit vlasy? :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Teším sa za každý váš komentár, preto som vám neskutočne vďačná. :)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Aj slovenská prvotina môže byť kvalitná!